marți, 31 martie 2009

eu .

hm... m'am uitat si pe alte bloguri si am vazut k majoritatea.... aveti o chestie dasta prin care va descrieti... si mi'am zis ce eu sa fiu mai fraier ??? ia sa imi fac si eu ...:D

   ceva despre mn ? hm... sunt un tip prea neobisnuit pt lumea asta ... chiar parerea mea despre mine... sunt un tip invechit in lumea asta noua... mah enerveaza... mah simt prea diferiti fata de ceilalti... parca am venit de pe o alta lume, planeta, galaxie .... sunt romanic... nuh am vazut deloc baieti asa... nuh zic k nuh exista... dar nuh se arata... se ascunde... le e frica... sunt un timp destept...  adik eu unu mah consider.. destept... nuh stiu poate nu sunt?... de aratat... dupa parerea mea arat jalnic... hm... uneori imi e rusine sa ies q fatza mea pe strada...:)) dar asta e alta poveste...nuh prea stiu ce sa mai zic despre mn... o sa incerc scriu cat pot de des... dar nuh cred'k o sa reusesc q antr... scoala... o sa incerc dar nuh promit.. oricum o sa ne cunoastem mai bn... :) bye bye 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu