miercuri, 1 aprilie 2009

Cum e mai bn q prietena sau fara ???

azi mi'am pus intrebarea.... Cum e mai bn q prietena sau fara ??? nuh stiu poate e o intrebare prosteasca dar nuh prea stii ce raspuns sa dai. eu sunt proaspat despartit de prietena, sunt cam aprox 2 sapt de cand ne'am despartit, si ink sunt in perioada de convalescenta...trecem peste... si stau si mah gandesc 1.sa imi fac o prietena noua sau 2.sa stau singur sa imi vad de mn:

1. sa imi fac o prietena noua:

- pt ce k q ea toata viatza nuh o sa stau vine facultatea etc, ea se duce in alta parte eu normal k in cealalta parte...

-la inceput totul merge ok... iar dupa un timp ajungi sa o cunosti mai bine si iti dai seama k nuh e ceea ce cauti si din cauza k o iubesti stai si rabzi... si incet incet tot se duce rapa...

-arunci bani... nuh k sunt cheltuieli foarte mari... dar totusi e criza economica :))

-se baga unu altu si iar se duce de rapa etc... indiferent cat de mult tii tuh la persoana respectiva... incet incet se stinge dak se baga si altii....

-timpul liber devine = 0 

-stress, batai de cap etc...

2 dc sa nu'mi fac....

-pai scapi de stress de tot

-timp pt tn

-bani ii pastrezi ii ei ceva mijto ... etc

-te distrezi mai mult

-nuh mai duci dorul nimanu'i...

-faci ce vrei, nuh mai ai obligati fata de nimeni...

eu unu nu stiu... chiar dak mi se pare trist sa stai singur... am momente cand vreu pe cineva alaturi... dar stau si mah gandesc k nuh mai sunt batai de cap si dastea....scapi mai usor... dar totusi fara prietena e trist... si q ea si fara e cam la fel...

nuh stiu poate mah ajutati si voi....

6 comentarii:

  1. cand o sa apara fata potrivita, o sa te indragostesti pe loc si nu o sa mai tii cont ca iti cheltui banii cu ea sau ca pierzi din timpul tau liber. o sa fii orbit de stralucirea din ochii tai si asurzit de bataile inimii tale. si o uiti de toate ideile pe care le-ai avut cand ai scris aici :)

    RăspundețiȘtergere
  2. hm... e adevarat... dar vezi tuh... am patit asa si s'a dus pe apa sambetei... ;) nuh era vb de bani si de timp... am dat tot pt ea prieteni,familie,bani,sport... am dat tot... si akm? nuh mai am nik ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. stii de ce cred eu ca se intampla asta? pentru ca, o data ranite de un tip, fetele devin mai dure, formand in jurul lor un zid. asa nu mai lasa orice baiat sa treaca dincolo si sa le raneasca. ba mai mult, uneori, ranesc chiar ele, tocmai de teama de a nu pica tot ele in postura de victime.
    fosta ta prietena fie a incercat sa evite o noua rana, fie nu a fost la aceeasi intensitate cu tine, dpdv al sentimentelor :|

    RăspundețiȘtergere
  4. ai dreptate, stiu k am vb q ea despre "zidul" asta si i'am zis dak poate sa il darame... sau sa mai sparga din el... si a zis clar nuh . bn dar eu akm mah intreb... dc la mn si'a aratat zidu? adik dak mah purtam urat si imi bateam joc si faceam gesturi mai ziceam... am facut multe sacrifici... pt ea... si putea sa renunte la el...dc eu trebuie sa platesc pt greselile altora ??

    RăspundețiȘtergere
  5. pentru ca toti, daca nu suntem primii, platim pentru greselile celor dinaintea noastra. asa e de cand e lumea. dar, nu stiu de ce, eu nu pot sa termin zidul. nimeni nu plateste pentru greselile baietilor din viata mea :( as vrea sa il rdic si sa fiu ca ea, protejata, nu asa, vulnerabila..

    RăspundețiȘtergere
  6. ia id meu te rog frumos dp profil si da'mi add sa vb pe mess k asa e cam greu :)

    RăspundețiȘtergere